Waardering zorg

#boekje op maat

Verras je medewerkers met het leukste boekje over
lekker werken in de zorg.

Jij doet er toe!
Oprechte waardering motiveert, leidt tot meer betrokkenheid
en creëert meer werkplezier. Dat weten we, maar als
organisatie is elke dag complimentjes uitdelen aan iedereen
geen haalbare kaart. Maarrrrr… er is wel een andere
manier om waardering te tonen: een praktisch cadeautje
dat iedereen leuk vindt: geluk in een klein boekje.

 

#ikwerklekkerindezorg

Speciaal voor de zorg
Het boekje ‘Ik werk lekker in de zorg’
staat vol tips en verhalen van mensen uit
de zorg om werkplezier te vergroten.

• Herkenbare verhalen
• Leuke manieren om lekker te werken
• Tips om goed voor jezelf te zorgen
• Toffe energieboosters voor teams

Dus… beentjes omhoog, theetje erbij en lekker lezen!

Boekje op maat?

Je laat je waardering als organisatie extra spreken met een gepersonaliseerde versie van het boekje. Wij maken graag
een ‘Ik werk lekker in de zorg’ boekje op maat met jullie eigen voorwoord,
artikelen en schwung.

Werkplezier in de zorg

#Sneak preview

Wil je digitaal een sneak preview van het boekje zien? Dat kan.

Klik hier voor de sneak preview!

Liever vasthouden? Wil je daarna graag een boekje ontvangen om te zien of het ook voor jou en je collega’s het leukste boekje is om te geven. Mail dan je adresgegevens, organisatie, aantal medewerkers en je telefoonnummer naar info@gelukzusters.nl

Het boekje past door de brievenbus, is volledig op maat te maken voor jouw organisatie en een perfecte waardering voor je medewerkers.

De thema’s in het boekje kunnen gebruikt worden om verder te bespreken in je team

De energieboosters zorgen gegarandeerd voor een glimlach.geluk

#12 maanden lang inspiratie

Het boekje inspireert en geeft een eerste aanzet tot meer positiviteit en energie in je organisatie. Wil je die positieve boost vasthouden? Gelukzusters zorgt 12 maanden lang voor inspiratie in jouw organisatie door inspirerende voorbeelden, posters, kleine cadeautjes, praktische tools en slimme trainingen.